Receptes

Pollastre agredolç

20 min

Temps

4 persones

Racions

Fácil

Dificultat

0 / 5 (0 votes)

Valoració

Pollastre agredolç
Prova aquesta recepta de pollastre amb una salsa especial!

Ingredients

  • 500 g de pit de pollastre
  • 2 cullerades d’oli d’oliva verge extra Borges
  • 1 pebrot vermell
  • 1 pebrot verd
  • 1 ceba mitjana
  • 100 g de pinya

Per a la salsa

  • 3 cullerades de vinagre blanc Borges
  • 3 cullerades de quètxup
  • 2 cullerades de sucre o mel
  • 1 cullerada de salsa de soja
  • 100 ml d’aigua
  • 1 culleradeta de maizena dissolta en 2 cullerades d’aigua

Oli d’oliva verge extra

Vinagre balsàmic Bianco

Pas a pas

  1. Pas 1

    Mescla en un bol el vinagre blanc, el quètxup, el sucre o la mel, la salsa de soja i l’aigua. Reserva la mescla per a la salsa.

  2. Pas 2

    Escalfa l’oli d’oliva verge extra a foc mitjà-alt en una paella ampla o en un wok. Tira-hi el pollastre tallat a daus i salta’l durant 5-6 minuts, fins que estigui daurat per fora i gairebé cuit per dins. Retira’l i reserva’l.

  3. Pas 3

    A la mateixa paella, posa la ceba tallada a daus i els pebrots a la juliana. Salta les verdures durant 3-4 minuts, fins que estiguin lleugerament tendres però encara cruixents. Torna a incorporar-hi el pollastre i afegeix-hi la pinya tallada a daus. Aboca-hi la salsa i mescla-ho bé.

  4. Pas 4

    Afegeix-hi la maizena dissolta i cuina-ho tot a foc mitjà durant 2-3 minuts, remenant, fins que la salsa s’espesseixi i cobreixi bé tots els ingredients.

No hi ha res millor que tenir la recepta a la cuina per a començar!

És necessari inciar la sessió

o amb la teva adreça de correu electrònic

There has ben an error please try again later