Blog

Un 2017 més saludable, així sí!

2 gener 2017

Any nou, propòsits nous. Ja ha arribat aquesta energia inexplicable que es genera després del balanç que, amb més o menys profunditat, sempre toca fer quan acomiadem l’any. Que si he de perdre pes, que si m’he d’apuntar al gimnàs, menjar millor, cuinar més… La llista et sobrepassa, ja ho sabem. Així que a poc a poc vés marcant-te uns objectius assumibles per no caure en la derrota. Ja veuràs com es multipliquen l’energia i l’ànim només canviant alguns gestos del teu dia a dia. Som-hi!

Aigua amb llimona en dejú

Antioxidant, diürètic i depuratiu. Començar el dia amb un got d’aigua tèbia amb llimona és tan senzill com saludable. Ajuda a eliminar toxines, reforça les defenses, col·labora amb l’eliminació del greix i equilibra el pH. A més, és un remei fantàstic per regular l’activitat digestiva.

Més vapor

Sabies que amb la cuina al vapor els aliments mantenen moltes més propietats nutricionals? El bròquil, espinacs, espàrrecs, salmó, lluç, musclos, cloïsses… et sorprendràs quan descobreixis el munt de productes que queden de luxe preparats amb aquesta tècnica. Amaneix-los amb un rajolí d’oli d’oliva verge extra, anima’ls amb vinagretes o converteix-los en guarnició d’un plat de pasta, com et suggerim en aquestes receptes.

Cremes, sense nata sisplau

Ja sabem que un toc de nata o formatge a una senzilla crema de verdures és tot un encert, perquè aporta matisos de sabor i textura. Però si es tracta de menjar més verdura i rebaixar calories, val més que te n’oblidis. Pots ofegar-les amb una miqueta d’oli d’oliva verge extra abans de la cocció i animar-les amb espècies després.

Barretes de cereals casolanes entre hores

No serveix de res ser saludable en els àpats principals del dia si entre hores t’atipes de qualsevol pecat de la màquina expenedora de l’oficina. Opta per un grapat de fruita seca per recarregar les piles, fruita fresca i de temporada o barretes casolanes de cereals, com les que t’ensenyem a fer en aquest post.

Entrades relacionades

Blog
Tres sopars estiuencs i saludables.

Tres sopars estiuencs, saludables i fàcils

Blog
Picoteo mañanero

Pica-pica matinal saludable i en un tres i no res

És necessari inciar la secció

o amb la teva adreça de correu electrònic

There has ben an error please try again later