Borges renova la seva presència digital per adaptar-se a les noves necessitats de la marca, present a més de 115 països. El nou web neix amb la voluntat de créixer en continguts i en utilitat per l’usuari, permetent més participació i interacció.
Amb un nou disseny, ofereix una experiència més àgil i completa, amb millores a nivell tècnic i estètic. Ara, és més dinàmic, visual i funcional, i amb una distribució més òptima i ordenada dels diferents continguts: Nosaltres, Borges Et Cuida, Productes, Receptes, Novetats, i Blog Sabor i Salut.
REFERENT DE LA CUINA MEDITERRÀNIA
Centrat en la bona cuina mediterrània – de la qual Borges n’és i vol seguir sent un referent -, el nou web oferirà un contingut útil, variat i atractiu sobre el Mediterrani i els seus productes i receptes, així com solucions pràctiques per als consumidors de tot el món.
No hi ha una sola cuina mediterrània, sinó tantes cuines com pobles té el Mediterrani. Borges és present en molts d’aquests països, i per això vol acostar-te les ‘nostres’ receptes, però també aquelles receptes d’arreu del món “mediterranitzades” amb el toc Borges, a punt per fer-les fàcilment a casa.
MÉS INTERACCIÓ
Borges és també una marca activa a les xarxes socials, complement indispensable del nou portal. Actualment, la marca té presència a Facebook, Twitter, Pinterest o Youtube, i també, properament, a Instagram. En definitiva, Borges s’actualitza i ofereix més interacció als seus consumidors.
El nou web englobarà les últimes novetats i productes de la marca, notícies sobre salut i nutrició, receptes per compartir, consells pràctics i informacions d’interès.