Blog

Com gestionar l’estrès postvacances

6 September 2021

Consejos para el estrés posvacaciones

Reprendre les rutines després de l’aturada de l’estiu no és cosa fàcil. Ets una d’aquelles persones que es passen el mes de setembre com una ànima en pena? Segueix els nostres consells i ja veuràs que el tràngol se’t fa més suportable.

Prova de fer exercici físic cada dia: tonificació a casa, ioga, pilates, bici, patinar, córrer, caminar… Posa’t el despertador una mica abans, si cal: moure’t et donarà vida!

Dorm bé (i molt): no deixis que el cansament et passi factura. Ves-te’n al llit aviat i procura mantenir una bona higiene de son: veuràs la vida d’un altre color.

Dedica prou temps a menjar. No facis curt de fruites, verdures, hortalisses, fruita seca i llegums, que t’ajudaran a recuperar l’energia perduda.

Gaudeix d’estones de lleure quan sigui possible. Un passeig en bona companyia després de la feina, dinar amb amics els primers dies en lloc de portar la carmanyola, anar al cinema, al teatre, a exposicions… Reserva moments per a tu i els teus abans d’entregar-te completament a les obligacions.

I si marxes el cap de setmana? Amb una petita escapada tindràs la sensació que les vacances no s’han acabat del tot.

No t’exigeixis més del compte. És normal que estiguis a mig gas, amb cansament i falta de concentració. Si sents que no estàs al màxim per atendre els teus deures, el millor que pots fer és acceptar-ho: ja recuperaràs el ritme!

Entrades relacionades

Blog

Quin és el millor ‘snack’?

Blog

Truc per a una bona nutrició

És necessari inciar la secció

o amb la teva adreça de correu electrònic

There has ben an error please try again later