Blog

Fes-te un sopar saludable

9 febrer 2021

Borges - Cena saludable

Si vols dur una vida saludable, cal que et cuidis, i no tan sols fent exercici. La dieta és superimportant a tots els moments del dia, però a l’hora de sopar és molt típic deixar-se anar: arribes a casa sense forces després d’un dia dur a la feina. Tens poques ganes de cuinar i acabes menjant qualsevol cosa. Doncs no, no ho facis. Sopa bé. Sopa la quantitat justa. Sopa sa. I sense complicacions. El proposem un exemple de sopar saludable.

Una amanida per fer boca. Els ingredients, els deixem a la teva elecció. Pots preparar la típica d’enciam-tomàquet-ceba o bé alguna altra de més elaborada, amb ingredients més variats o exòtics. Però amaneix-la sempre, sempre amb un bon oli d’oliva verge extra i/o un bon vinagre (balsàmic o de poma, per exemple). Llarga vida al vegetal!

– Una ració de pasta ―espaguetis, farfalle, fusilli, penne rigate…― saltada amb fruites de closca o amb verdures de temporada. Sabors universals. O potser hi ha algú a qui no agradin aquests plats?

– Per postres, fruita. Vitamines, vitamines, vitamines. Si vols sofisticació, munta unes broquetes o prepara una macedònia amanida amb menta i perles de cacau pur. Imaginació al poder!

– Unes nous per rematar el sopar i tenir cura del teu cor i de la teva salut. O com a topping del teu iogurt de rigor. Ja veuràs, que bé!

Entrades relacionades

Blog
Tres sopars estiuencs i saludables.

Tres sopars estiuencs, saludables i fàcils

Blog
Picoteo mañanero

Pica-pica matinal saludable i en un tres i no res

És necessari inciar la secció

o amb la teva adreça de correu electrònic

There has ben an error please try again later