Blog

Prepara els teus batuts refrescants amb beguda de nous

19 setembre 2017

La beguda de nou, a més d’estar boníssima, és versàtil a més no poder. Casa amb tota mena de fruites, des de les més consistents fins a les que tenen un contingut d’aigua més elevat: melons, plàtans, bledes, canyella o api es tornen bojos per ajuntar-s’hi. Com? En forma de deliciosos batuts amb beguda de nou com a base. Les combinacions són infinites, però aquí en trobaràs algunes.

Ah, i un consell: decora’ls amb un grapat de nous picades i amb un xic de canyella, si t’agrada, i ja veuràs quin tros de delicatessen.

PER A SIBARITES. Pur exotisme, poquíssimes calories i sabors d’ultramar per a esperits intrèpids.

  • Una tassa de beguda de nou + una cullerada de civada + mitja poma vermella + una culleradeta de llavors de cànem + un toc de vainilla.

PER A ‘TRENDYS’. Frescor, sabor i nutrients a base de bé per a amants del matcha i de les emociones fortes.

  • Una tassa de beguda de nou + una cullerada de te matcha en pols + una cullerada de xarop d’atzavara + una culleradeta d’oli de coco + 4 glaçons de gel.

PER A LLAMINERS. Xocolataaddictes i amants de les postres, aquest és el vostre smoothie, perquè cuidar-se no és incompatible amb permetre’s petits plaers. I si ho prepares per postres quan rebis convidats?

  • Una tassa de beguda de nous + 2 dàtils + 2 cullerades de cacau en pols sense sucre + una cullerada de llavors de xia + un grapat d’espinacs.

PER A HEALTHY-ADDICTES. Nutritiu, refrescant, energètic, versàtil i deliciós. Un batut per a amants dels superaliments i de la vida sana.

  • Una tassa de beguda de nou + 150 g de kale + una culleradeta de llavors de xia + un kiwi mitjà + un trosset d’arrel de gingebre.

PER A ESPERITS INQUIETS. Pura energia per afrontar el dia: sabor, dolçor i consistència. El batut ideal per a aquells que porten una vida frenètica i comencen el dia al màxim.

  • Una tassa de beguda de nou + un plàtan maduro + 8 maduixes + una tassa de remolatxa cuinada al vapor + una culleradeta de llavors de sèsam + un toc d’espirulina.

Entrades relacionades

Blog
Tres sopars estiuencs i saludables.

Tres sopars estiuencs, saludables i fàcils

Blog
Picoteo mañanero

Pica-pica matinal saludable i en un tres i no res

És necessari inciar la secció

o amb la teva adreça de correu electrònic

There has ben an error please try again later