Blog

Els millors batuts, amb begudes vegetals: no ho dubtis!

27 agost 2018

Borges - batidos bebidas vegetales

Per salut i, què caram, perquè també ens veiem molt més bé. Cada cop ens agrada mes cuidar-nos, ja que no tan sols ens sentim millor per dins, sinó també per fora. Dur una alimentació saludable i completa, rica en verdures i hortalisses, ens dona energia, ens ajuda a mantenir la línia i a visitar el metge amb menys freqüència i ens fa molt, però que molt feliços. Som el que mengem; per tant, hem de començar a cuidar-nos des de l’interior perquè es reflecteixi en el nostre exterior. Com? Per començar, incorporant a la nostra dieta la seva dosi diària de fruits secs, aquells superaliments que tenim tant a l’abast, amb unes propietats miraculoses que ens garanteixen, entre altres coses, l’eterna joventut, gràcies a la gran quantitat d’antioxidants que contenen.

Vols idees per incorporar-los a la teva dieta d’una manera original? Doncs fent servir les begudes d’ametlla i d’avellana per preparar, entre altres coses, aquests batuts I-RRE-SIS-TI-BLES. Pren-ne nota!

1- Batut de cacau i plàtan, oh yeah!

Com ja sabem, el cacau i l’avellana formen una gran combinació que ens trobem sovint, tot i que poques vegades en un aliment saludable. Així doncs, aquesta primera recepta, amb beguda d’avellana, és una alternativa sana que inclou aquests dos productes que casen tant i que poden ser extremadament healthies. Ben fresquet, aquest batut resulta un plaer diví.

Ingredients:

– 150 ml de beguda d’avellana
– 1 culleradeta de cacau pur en pols
– 1 plàtan petit
– 1 cullerada de llavors de xia hidratades
– ½ cullerada d’essència de vainilla (opcional)
– Canyella al gust

Bat tots els ingredients junts i guarda la mescla a la nevera per prendre-te-la ben fresca. Com a complement, pots optar per coco ratllat o una presa de xocolata (d’un 85 % de puresa), també ratllada. Nyam!

2- Batut ultravitamínic de fruites vermelles

Posa una mica de color a la teva vida amb la següent recepta a base de fruites vermelles, que faran que aquesta beguda t’entri pels ulls. Si és temporada de cireres, també pots fer-les servir. O qualsevol altra fruita que t’agradi: hi ha mil possibilitats!

Ingredients:

– 150 ml de beguda d’avellana
– 20 g de gerds congelats
– 20 g de maduixes congelades
– 20 g de nabius congelats

Bat bé tots els ingredients i escull un topping tan original com una culleradeta de llavors de xia (per donar-hi aquell cruixent que ens apassiona) o fruites vermelles al gust. Què et sembla un parell de flamants mores perquè aquest batut sigui, a més, absolutament instagramejable?

3- Batut de pastanaga i mango amb un toc exòtic

El gingebre és un superaliment que cada vegada coneixem més bé. És perfecte per donar un toc oriental a les nostres creacions, ja siguin plats o batuts. Si n’afegim a un suc vegetal, aquest adquirirà ipso facto un punt refrescant i diferent.

Ingredients:

– 150 ml de beguda d’ametlla
– 1 pastanaga
– 1 poma
– ½ mango
– 1 culleradeta petita de gingebre ratllat
– 1 culleradeta de canyella

Bat tots els ingredients, assegurant-te que el gingebre quedi ben integrat en la mescla. Serveix-la amb dos glaçons ben grossos i decora-la amb unes fulles de menta.

4- Batut estiuenc amb síndria i meló

Ja que és estiu, aprofita les fruites de temporada, que venen més de gust que mai. Hi ha res millor contra la calor que la síndria i el meló? La resposta és que només guanyaria una canyeta ben fresca.

Ingredients:

– 150 ml de beguda d’ametlla
– 50 g de síndria
– 50 g de meló
– 50 g de kiwi
– Un rajolí de llimona

Tots els ingredients a la batedora i llest! Pots decorar-lo amb un trosset de kiwi per donar-li un toc o posar-li gel picat perquè sigui com granissat!

Entrades relacionades

Blog
Tres sopars estiuencs i saludables.

Tres sopars estiuencs, saludables i fàcils

Blog
Picoteo mañanero

Pica-pica matinal saludable i en un tres i no res

És necessari inciar la secció

o amb la teva adreça de correu electrònic

There has ben an error please try again later