Blog

Tres amanides de pasta originals, sanes, i gustoses

21 juny 2016

Ets dels que sempre fan la mateixa amanida de pasta? T’agradaria sentir-te més creatiu? Tranquil, portem unes quantes idees diferents per alegrar el teu receptari de capçalera amb un toc de mar, fruita fresca, amaniments, herbes… Fes-hi una ullada, segur que et passen pel cap moltes més combinacions.

Alvocat i gambes

Combina la pasta cuita amb alvocat, gambes cuites i pelades (o llagostins), ceba morada i un xic de coriandre fresc ben picat; aquesta barreja senzilla harmonitza la delicadesa del guacamole amb la frescor de la ceba i el coriandre. Per rematar-la, li anirà de primera una vinagreta de Mòdena o un amaniment amb oli d’oliva, pebre i llima. Vés amb compte quan barregis l’amanida perquè els trossos d’alvocat no s’esmicolin. Si t’estimes més fer-ne una versió tèbia, pots substituir les gambes cuites per gambes saltades.

Tomàquets secs i mozzarella

Una barreja ben italiana amb un toc especial. Pasta, mozzarella fresca, olives negres, tomàquet sec i alfàbrega. Pots fer servir tomàquet fresc, però la gràcia d’aquesta proposta prové precisament de la potència i la personalitat del tomàquet sec. Una vinagreta de fruits secs li anirà com l’anell al dit i en potenciarà la identitat més mediterrània.

Meló i feta

Ja vam veure que bé que casen el meló i el formatge feta en aquestes receptes d’estiu, una combinació que ara aprofitem per dissenyar una proposta d’amanida amb un punt dolç: pasta, meló trossejat, formatge feta en daus petits, fulles d’espinac fresques i un grapat de panses. Refrescant i llaminera. La pots alegrar amb una crema balsàmica de Mòdena o amb oli d’oliva i pebre.

Entrades relacionades

Blog
Tres sopars estiuencs i saludables.

Tres sopars estiuencs, saludables i fàcils

Blog
Picoteo mañanero

Pica-pica matinal saludable i en un tres i no res

És necessari inciar la secció

o amb la teva adreça de correu electrònic

There has ben an error please try again later