Blog

Truc per a una bona nutrició

11 October 2021

Hi ha tantíssims motius per reivindicar el consum de nous, que res millor que celebrar el Dia Mundial de l’Alimentació recordant tots los beneficis de les nous Pizarro. 

– Contenen greixos cardiosaludables a dojo: 25 g diaris de nous cobreixen el 90% de les necessitats diàries d’àcids grassos omega-3. 

– Són pura gasolina per al cervell gràcies, precisament, a l’aportació d’omega-3.  

– Gaudiràs, entre altres coses, d’una pell estupenda gràcies a la seva aportació de vitamina E. 

– El seu contingut en fibra ajuda a regular el trànsit intestinal. I sentir-se lleuger és el primer pas per ser feliç! 

– Són riques en triptòfan, que millora la conciliació del son i l’estat d’ànim.  

– Contenen un aminoàcid fonamental, la L-Arginina, que proporciona múltiples beneficis vasculars i per tant redueix el risc de patir malalties del cor. 

 – Són saciants a més no poder, així que convé anar oblidant allò que les nous engreixen. Són calòriques, sí, però si les prens com a refrigeri evitaràs el consum d’altres aliments menys saludables. I arribaràs a l’àpat següent amb menys gana. Són una assegurança per mantenir el pes adequat! 

Queden bé en qualsevol plat. En amanides, cremes, smoothies, amb fruita, amb verdures, en salses, amb iogurt, triturades o senceres. 

Entrades relacionades

Blog

Trucs per cuinar per a tu i prou

Blog

Tres receptes ràpides per atipar-se

És necessari inciar la secció

o amb la teva adreça de correu electrònic

There has ben an error please try again later